Neljapäeva, 19. septembri varahommikul kogunes ligi 40 koja liiget sadamasse, et ühiselt minna külastama Helsingit. Reisi alguses nautisime koos hommikusööki Tallink Megastari Comfort lounges. Laevareisi teises pooles oli meil võimalik osa saada põnevast ekskursioonist laeva kaptenisillale.

Helsingi Läänesadamas ootas reisiseltskonda buss, millega sõitsime Helsingi südalinna külastama Soome Kaubanduskoda. Koja tegevjuht Juha Romakkaniemi tutvustas meile Soome majanduse väljavaateid ja kaubanduskoja tegevust.

Seejärel jalutasime koos lähedal asuvasse Marski by Scandic hotelli, kus oli võimalus tutvuda uuenduskuuri läbinud hotelli erinevate ruumidega ning süüa maitsvat lõunasööki. Marski hotellijuht Jouko Puranen tegi meile ka väga huvitava esitluse teenindusäri juhtimisest.

Järgmiseks külastasime firmat Vincit OY, kus tutvusime tarkvaraarendusettevõtte tegevuse ja modernse juhtimiskultuuriga.

Nordea Oyi peakonttoris Helsingi Vallila linnaosas saime ülevaate finantsala tulevikunägemustest.

Õhtul külastasime Eesti suursaatkonda, kus meid võtsid soojalt vastu suursaatkonna asejuht Kadri Elias ja konsulaartalituse direktor Peeter Püvi. Koosviibimisele olid tulnud meid tervitama ka mõned Soome- Eesti kaubandusühingu SEKY esindajad.

Tagasisõidul laevaga Viking XPRS rääkis reisil osalenud Viking Line Eesti OÜ tegevjuht Inno Borodenko firma tegevusest ja tulevikust Läänemerel.

Suur tänu hea koostöö eest reisi töörühmale ja Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Soome esindusele.

Aitäh ka kõigile reisil osalenud liikmetele!