Maakonnareis Lääne-Virumaale

Soome-Eesti Kaubanduskoja maakonnareis toimub tavaliselt kevadeti, aga sel aastal olime sunnitud lükkama reisi sügisesse. 17. septembri hommikul saigi meie reis alguse ja buss võttis suuna Lääne-Virumaale.

Meie reisiseltskonnas olid seekord ka Soome suursaadik Timo Kantola ning saatkonna värske nõunik Frans-Anton Flander.

Esimesel päeval külastasime kolme firmat: Milworks, Moe Peenviinavabrik ja Dicro Eesti. Lõunasöögile Aqua Spa hotellis liitus meiega ka Rakvere linnapea Triin Varek. Peale lõunasööki külastasime Rakvere Galeriid, kus vaatasime näitust ja kuulsime galerii omanikult Raivo Riimilt põnevaid lugusid.

Õhtusööki nautisime üheskoos Wesenbergh hotelli restoranis, kus meiega liitus ka Lääne- Viru Arenduskeskuse juhataja Heli Eigi.

Teise reisipäeva alguses sõitsime Kundasse, kus saime hea ülevaate Kunda Tsemendi elust enne ja nüüd. Seejärel tutvusime Kunda sadamaga ning sealt liikusime edasi Vihulasse, kus giidide eestvedamisel saime osa Vihula Mõisa ajaloost ja tänapäeva elust. Reisi viimaseks külastuskohaks oli Palmse Mehaanikakoda, mis jättis kogu reisiseltskonnale sügava mulje.

Suur tänu kõigile toredatele osalejatele!

Eriline tänu Lääne-Viru Arenduskeskuse investorkonsultant Nele Rogenbaumile ja Soome suursaatkonnale suurepärase koostöö eest!